Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Psycho ♥ - 14 oktober 2010 23:36

min kusin ringde idag och gratta mig, det var kul^^ har inte snackat med honom på flera månader :P vi planerade att åka i november till nyc men det har inte blivit av utn vi sa att vi åker till våren istället, dock verkar det inte heller bli av. det är ju så jävla dyrt att dels flyga dit och sen hur ska vi bo? min andra kusin bor och pluggar där då det är därför vi ska dit. men han bor med en rumskamrat i en 18kvm lägenhet.. liiiite trångt om man ska knöka in fyra till pers där liksom :/ och att bo på typ hostel eller något lär ju inte bli så billigt heller + mat och shopping. sen så vill väll jonas följa med så då blir det ju ännu dyrare :/ jag vet inte om jag vill ha med honom men jag har väll inte så mycket till val, det är ju elakt att vi båda sparar in på allt för att ha råd till nyc och så åker jag själv, det är ju inte precis snällt ...

    aja det löser sig, dock är det lite panik just nu eftersom han slutar till sommaren :S (kusinen i nyc) så det är ju lite bråttom liksom att hälsa på honom... vi vet liksom inte ens hur vi ska göra i jul med var vi ska åka och hur vi ska göra ekonomiskt...


men det har varit en helt ok, födelsedag... känns lite vemodigt att ha blivit såhär gammal.... men det lär det göra fler gånger i mitt liv så det är ju inget att hänga upp sig på, det är bara det att jag är redan 20 och borde ha gjort något med mitt liv... o.O jag har inte gjot något alls... ja ska ju liksom ha barn snart (enligt min planläggning om tre år) så dår är ju alla äventyr slut... dock har vi inga pengar till att resa och kommer inte att ha det på flera år heller... hatar det >.< alla säger att när man är ung så ska man ut och resa, upptäcka världen ochg se sig om innan man skaffar familj för då är det försent med äventyr eftersom man dår har ansvar över andra männor... jag vill ha pengar så att jag kan resa! upptäcka saker och vara lite galen >.< bah det är inte kul att bli gammal

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards