Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Psycho ♥ - 13 oktober 2010 23:19

jag hade ju planerat att ha en fest på lördag, men ingen kunde komma.. i början så hade jag försäkt att övertala en av de gamla vännerna från västkusten att komma över men ingen vill, en ska ett mycket tveksamt kanske så jag räknade inte med henne heller. sedan så som sagt kunde ju ingen av sthlmarna komma så så sket jag i festen och boka biljetter till en chokladfestival istället och sa att vi går ut på krogen.

   nu idag för en dryg timme sen så smsa hon som var från västkusten och lät mycket tveksam att hon kommer på fredag, man bara men.. men... men? jag hade totalt glämt bort henne och vet inte riktigt hur ja ska göra nu... för då blir det ju inte alls som ja hade tänkt mig ännu en gång och istället så måste jag passa upp och vara hemma över helgen... klart att det är kul att hon vill komma, det är inte det.. men inte denna helgen. vi hade till och med funderat över om hon inte skulle komma under november istället o.O

   vet inte vad ja ska hitta på... vi har inte råd med en till i huset, speciellt inte när hon har specialkost (vegetarian). då måste ja ju lämna bort min biljett till nån och stanna hemma på lördan, jonas skulle ändå ut på fredagen med en gammal jobbarkompis. det känns faktiskt lite konstigt det där med att gå ut, ajg älskar det men hör det aldrig eftersom jag aldrig har tid eller ork. jonas hatar det är är inte alltid med ofta ute och dricker med denna jobbarkompisen och eventuellt några till. det är lite fel va? det stämmer med chablonen om att mannen ska vara ute och supa medan kvinnan ska vara kvar hemma och sköta barn och hem helt enkelt. men nu är det ju så att jag vill ut det är ju det som blir fel, hade det varit tvärt om att han vill ut och jag vill vara hemma så hade det ju inte varit snack om saken, men nu är det ju inte så O.o jag vill ut och han inte, han går ut och jag inte... FEL


aja skit samm.. hon kommer inte denna helgen utan senare så allt löser sig^^ jag vet att det är egotrippat men hellre att jag är ensam nu än lämnar henne ensam och har full fokus på henne sen när hon kommer och jag inte har något annat för mig. låter inte det bättre? jag skulle i alla fall hellre vilja ha full fokus än känna mig ivägen, det är ju en bit att åka och man vill ju inte lägga pengar på något när man bara känner sig obekväm, eller hur?

Av Psycho ♥ - 13 oktober 2010 22:38

idag tog brorsan sitt körkort^^ precis som väntat :P så nu har vi en glad killa som ska köra racing hemma på vägarna xD

   idag så har jag varit på förskolan igen och när man väl kom hem så var det bara att ta i med grovhandskarna för att städa, tvätta och baka en tårkta till imorrn. jonas farska kommer ju då så då måste ju liksom allt vara rent och snyggt. jag vet inte varför men jag blir altlid så himla nervös när han ska komma hit, jag vill bara att de går hela tiden medan de är här :/ det är kanske elakt mot jonas men jag gillar inte alls att ha dem här. ja kan gå hem till dem så att jonas kan träffa dem (eller så kan han ju faktiskt gå själv) men det blir så pressat när de kommer hit och jag måste var värdinna.. det känns liksom pressande och jag känner alltid att allt jag gör är inte gott nog, liksom jag bakade ju en tårta idag.... jag är inte alls nöjd med den, hade den bara varit till mig och jonas och de som bor här så hade det ju varit lugnt.. men när det kommer till hans farsa.. då jävlar, jag är så osäker och nervös att jag inte vill fylla år.. jag vill inte ha hit dem :(



just ja... glömade fråga om ni alla hade på et kostym idag? det är ju suit up day ;P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards