Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Psycho ♥ - 3 oktober 2010 20:47

äntligen tar jag mig lite tid till att skriva, jag vet inte vad det är.. jag tänker på vad jag ska skriva varje dag nästan och ändå så kommer jag aldrig till skott för att faktiskt skriva Oo

nu har jag i alla fall gjort klart del ett av en 15 hp kurs, endast två tentor kvar på den och sedan så är det typ tre tentor kvar innan jul^^


man har ju redan börjat fundera över vad man ska göra i jul.. min familj vill ju självklart att jag ska komma hem och fira med dem.. jonas farsa vill att vi kommer hem till dem, samma sak med hans morsa.. dessutom så funderar han på om vi skulle åka upp till luleå till resten av släkten för att fira jul... det är inte lätt när släkten är utspridd över sverige O.o

sen så är det ju det här också med vad han man råd med? får ju inte så mycke av csn i jul så att det räcker att resa överallt och till julklappar till alla.. det är typ den närmaste familjen som det kommer räcka till.. om ens det O.o det är ju typ... tre hos mig och fem hos jonas.. plus oss två...


pengar är alltid det som man säker efter.. man har aldrig tillräckligt hur man än kämpar, fattar det inte O.o? var tar de vägen?:O

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards