Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Psycho ♥ - 9 oktober 2010 20:50

idag har jag stått och bakat bullar i FEM timmar O.o och jag har gjort allt för hand, alltså jag har ingen hemassistent... usch vad trött man är i armar och fötter... :/ men nu slipper vi köpa bullar på ett bra tag^^

   jonas har ju inte fått förlängt kontrakt på jobbet så det kommer att bli knapert i kassan.. speciellt till jul, så det är bara till att bunkra så att pengarna räcker till julklappar ^^ åker nog hem äver jul så att man får bo gratis i en månad och god julmat :D


men men, det löser sig :P på torsdag så blir jag 20!! :D det är med lite blandade känslor som jag längtar dit... lite för att få kunna gå in på systemet (de få gånger man är där för något vin) utan att vara rädd att bli påkommen med att inte vara 20, dock blir allt dyrare eftersom alla ungdommspriser försvinner :(

   sen så hade ja tänkt ha en fest på lördan men det kommer ingen så ja går nog ut istället, vet inte vad jag har gjort alla stockholmare eftersom ingne någonsin vill komma på mina fester :( det är lite tråkigt att bara få se folk i skolan och inte ha någon att prata med eller ha kul med. utan man är i skolan och sen så är man hemma och typ... pluggar ännu mer, det är ju inget ungdomsliv precis.. inte kul alls... vad ska man minnas när man blir äldre liksom? när jag var ung så satt jag inne på kammaren och plugga.. rooooooooooooooligt _ _ inte >> aja jag får muntra upp mig med choklasfestivalen på lördagen^^ det kommer att bli smaskigt ;D


varför vill ingen komma hit?

varför vill ingen prata om annat är skola?

vad har jag gjort?


jag antar att ingen vill komma någon för nära eftersom alla kurser blandas huller om buller så man lär bara känna folk i en månad sedan försvinner de igen så då där det ju ingen idé att ära känna nån eftersom de ändå försvinner sen i alla fall. sen så har de ju redan andra vänner utanför det akademiska. detta system som SU har gör det väääääldigt svårt för oss som inte kommer från stlm och inte bor i korridor att skaffa vänner. hade man hafft samma klass under alla tre år så hade man ju fått lättare att skaffa vänner, och om det inte går att ja samma klass alltid så i alla fall till 80-90% av tiden. det hade underlättat något fruktansvärt, då hade folk vågat att öppna sig lite inför andra...

eller så är det bara mig det är fel på O.o det finns ju den möjligheten också, att de inte vill vara med mig även om de försöker få mig att tro det... inte kul....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards