Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Psycho ♥ - 12 oktober 2010 22:25

har varit på ett föräldramöte idag så man har sådär lagom träsmak i röven och när ja skulle gå ner för några trappor så märkte jag även att knäna hade tagit stryk.

   vi sitter på de där stolarna om dagarna, men aldrig i en och enhalv timme i sträck, så då känner man ju inte av någon träsmak...  men men nu vet jag i alla fall vad som händer på ett föräldramöte... nästan...

   så nu är jag jättetrött, men glad för att jonas har lagat middag så det slapp jag i alla fall, var inte hemma förens vid niotiden och ställa sig och laga mat då efter tolv timmar på förskolan är inget som man har direkt lust med.... bara detta tar kraft och jag vet inte riktigt vad ja ska skriva... men wtf det löser sig... det gäller bara att komma upp imorrn med..


men för att lätta upp det hela så ska ja nämna att min bror fyller hela 18 idag och tog teorin galatn, uppkörning imorrn så får vi se, man hoppas ju på det bästa och han älskar verkligen at köra bil. där jag kommer ifrån så får alla moppe vid 15, flyttar hemmifrån vid 16 och skaffar körkort + bil vid 18... så är det bara O.o här i sthlm tycker alla att det är konstigt.. inte moppe kanske men resten, det är många som blir helt förskräkta när de får höra att vi flyttar hemmifrån vid 16 årsålder. men så är det på landet, det finns inge gymnasium i närheten och som tonåring vill man ju göra saker, det finns inget att göra ute på landet. sedan blir ju körkort ett måste för att kunna ta sig någonstanns över huvudtaget....

  jag flyttade dock inte, var för lat^^ det hade rätt så nyligen innan jag gick ur nian kommit ett gymnasium precis bevid vårat högstadium så jag gick där istället för att åka in till stan hehe... och sedan för att kompencera det hela så åker jag till den största staden sverige har att erbjuda xP lol


ne nu ska ja sova^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards