Alla inlägg under november 2008

Av Psycho ♥ - 4 november 2008 15:54

Det har varit en knepig dag idag, mig har fixat med en massa saker O.o

- pratat med syo om psykologi kursen

- lånat bok om psykologi

- skrivit in mig på psykologi kursen

- fått nya kock kläder

- försökt att ringa till källaren för att säga att ja inte kommer på torsdagseftermiddagar

- pratat med magnus om "öppet hus dagen"

- pratat med lena om AME och nationella i SV

- fått besked om när halk körning, teori- och kör provet är (innan jullovet så om ja pluggar som aset så kanske ja har det innan jul iaf :D )

- fått min skype tele, och mixtrat med den^^ (hittade att säljaren (förra ägaren) hade skickat nakenbilder på sig själv haha lol )


Så det har hänt en hel del alltså^^ och nu är ja hungrig >> tänkte plugga på psykologin men det blir mat istället, min mage blir inte glad på mig annars och stänger av hjärnan. Magar är lika onda som föräldrar kan vara >>


FOOOD *runs out*

Av Psycho ♥ - 2 november 2008 15:31

Mig tjött, har varit hela dan. Har försökt att plugga lite man somnar bara och försöker jag att sova så blir det för vamt och jag vaknar... jobbigt, att vara förtrött för att göra något men för pigg för att sova blää

   Vet inte riktigt vad man ska hitta på egentligen >> tjååååkigt

Av Psycho ♥ - 2 november 2008 01:08

Mig sjuk :( riktigt förkyld... halsen är som sandpapper och alla lederna värker >>


Blää mig sällan sjuk, men när man väl blir det då är det en jobbig förkylning >> och då klagar man ju givetvis på allt xD "åååh jag är förkyld stackars mig"


HOST! ursch..

Av Psycho ♥ - 1 november 2008 01:26

Så har man då kommit hem igen men en grav socker svacka.

   Alla hade med sig var sin stooor godispåse + karin som hade infrskaffat dryga 2 kg xD så flamset var ett faktum:P haha så våra magar står i frya hörn nu xP


Mjo, kollade på typ två gamla skräckisar (eftersom det är de enda som gäller för karin) :P och så spiderwick xD en barnskräcks kan man kalla den filmen :P 

   Men det var kul, och nu orkar man ju att vara vaken ett bra tag till. men där borta så låg alla och orkade inte ens se en film till. Antagligen p.g.a att allt socker var påväg tillbaka och för att filmerna asknade undertext, vilket resulterar i att man måste koncentrera sig >> vilket inte är det lättaste när man har smällt i sig åtminstonne ett halv kg godis och ett gäng color xD


It was fun^^ att flamsa är kul:P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards