Alla inlägg den 27 november 2008

Av Psycho ♥ - 27 november 2008 22:37

kollade på clockwork orange idag, ja har sett den en gång förut och gillade den inte då och inte nu heller. Det spelar ingen roll hur mycket än karin förösker få mig att fatta det djupa i filmen, jag gillar inte oprovoserat våld, så som fight club. Jävligt bra film och oväntat slut men ja mår illa av oprovocerat våld. Varför ska man slå på en som inte har gjort nått? ja lever efter ett öga för ett öga, och det är ju helt absurt att slå på någon som inte ahr gjort nått Oo

   Jag tycker att det är helt ok att slå ner nån om den typ har tackat jonas eller någon polare, eller varit jävlig mot någon i släkten. då är det ok, för då har de ju utmanat en liksom. Men inte att bara slå för att det är kul Oo? bläää


Ne den filmen kommer jag aldrig att förstå mig på, än mindre varför den heter clockwork orange, den har ju int en skit med oranga klockor att göra Oo bara övervåld och sex

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards