Alla inlägg den 5 november 2008

Av Psycho ♥ - 5 november 2008 21:57

Har varit på lilla beriths igen _ _ var servitör den här gången men höll mig mest i bakgrunden eftersom min hals vägrar att ge med sig. Tror att det är en väldigt långdragen halsfluss _ _ blä

   Hatar lenas tjaffs om att det är ju såååååååååå roligt att vara där borta _ _ den enda som trivs är hon... vi andra vill hellre ha det på skolan där man inte behövde fundera ut hur man kommer till fjollbacka varje vecka, man slutade vid 2 och vi hade äntligen hittat ett system som fungerade... 

   Inte blir det ju bättre heller av att hon tror att hon är bästa kompis med oss som hon var med de andra, liksom komma in och rota i våra privatliv Oo! vad är det för en lärare egentligen?  blä, mig har aldrig och kommer aldrig att tycka om henne >>

   Sen så har ja kollat upp lite saker inför nästa vecka i och med mässan i gbg. och så har jag försökt att få skype helvetet att fungera på den nya mobilen, vilket inte går alls _ _ står bara att "tjänsten kan inte nås för tillfället, försök igen senare" eller "du har inte tillgång till den här tjänsten, vill du köpa den?" eller "nätet tillåter inte roaming, försök att byta nät" wtf?! det är en skype telefon Oo! man ska inte behöva köpa skype i 30 dagar för det oO! mig hata att det alltid blir så, min familj är otursförföljd när det gäller teknik. Det finns inte en teknisk grej i hela huset som inte har krånglat och man har behöft att tillkalla "expert" hjälp som inte de heller någosin har stött på något liknande och i och med det så kan de inte göra något... det vilar en förbannelse över oss >>


Usch... jävla hosta >> varje morgon är en kamp att komma upp ur sängen, man snyter sig tills man blöder och hostar tills man spyr...det värsta är ju att allt går över under dagen, hostan är ju visserligen kvar men hållar jag tyst, käkar halstabletter och försöker att andas med näsan så går det bättre... Det är jobbigt att vara för sjuk för att orka plugga men för frisk för att få stanna hemma >,<

   Det värsta är nog när man får sådanadära hostattacker på bussen och alla glor << blörk


Så för att muntra upp oss lite så lägger jag upp dessa smålustiga videos: 

http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=LchX1-66IqI

http://www.youtube.com/watch?v=YMn2lLfebAs

http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE&feature=related

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards