Alla inlägg den 10 november 2008

Av Psycho ♥ - 10 november 2008 14:02

Buääää den här dagen har verkligen varit skit... först är ingen i skolan som man måste prata med... sen så har trafikskole hevetet ändrat mina tider till teoriprov och uppkörning till efter jul, så hejdå hopp, hejdå barcelona, hejdå jonas... sen så har all musik på mobben försvunnit och nu så försvann all text ja hade sktivit här... världen är verkligen emot mig...


Jag har ju pluggat som en blå för att fixa kortet innan jul, men fan heller "stefan tycker att det är lite tidigt med uppkörning innan jul" så fan heller, han tycker att ja skulle klara den, det sa han i morse iaf >.< det är bara för att de vill ha mer pengar!

   I och med detta så har ajg bara två lektioner kvar tillgodo och när ska ja lägga dem? ja kommer ju ändå att glömma bort allt efter jul _ _ det är som att stånga sig blodig mot ett berg... man kommer ingen vart...

   Det är ju ingen mening med att plugga längre... ja lägger ner detta... skolan går bajs, livet är åt helvete och så nu detta... mig inte orka mer...

   Jag som så gärna vill ha tagit kortet innan jul, kunna visa det för jonas när han kommer hem... och sen åkt med honom och hans polare till barcelona... men så fan heller, inte får jag vara glad, ne ne det går ju inte för sig... här måste det förstöra mitt liv om och om igen... det känns som att när man väl har tagit sig upp ur ena gropen så faller man i nästa... det är ingen ide med något...


Mig inte orka med detta mer... hur mycket man än kämpar och försöker ta sig samman så sparkas det på en som redan ligger ;(


Vad är det för mening med att leva om ändå allt är emot en?



 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards