Alla inlägg den 8 november 2008

Av Psycho ♥ - 8 november 2008 12:15

Pratade med jonas igår... han hade fattat det som att ja hade gjort slut och berättat det för alla han känner... vet inte vad man ska göra nu... han verkar inte vara så pigg på att pröva igen, utan han verkar snarare nöjd med att ha det som det är just nu.

   Han har ju liksom börjat en helt ny livsstil; tränar, festar, pluggar osv. jag ville och såg fram emot att få träffa honom i jul, men han ska ha hem en massa folk från där han bor nu, och sen så ska de åka till barcelona. Jag är verkligen helt ute ur bilden...


Så vad ska ja göra nu då? hela min värld är på ända Oo man har ingen lust eller ork till att plugga, för vad finns det för mening? ja kommer ju ändå att sitta här hemma som 50 åring...

   Han kommer att få ett bra liv, han håller ju på med det just nu, pluggar, tränar, reser. Han kommer att få en jätte fin tjej som är 1000 gånger bättre än mig och som kommer att göra honom lycklig. 

   Men jag då? va ska ja göra? skolan tar slut i vår... och sen då? vart ska ja ta vägen? mitt liv är verkligen värdelöst _ _ fattar inte varför ja e så jävla feg att man inte bara tar kniven och ritch... klart, slipper den här skiten, orkar inte med den mer... allt går bara åt helvete...

   Det finns en liten frågeställning som man kan använda sig av här; "undrar varför man skriker när man föds och ser så lycklig ut när man dör" antagligen för att man vet att nu är äntligen skiten slut, äntligen så kan man bli lycklig, eller nått.


Hatar det här... vad ska ja göra av mitt liv? det finns ju ingen mening med det ändå... 

   Jag var nära att döden gång, men ville stanna kvar pga Lady (hunden) men oj vad många gånger jag har ångrat det beslutet. Jag förstör bara mitt eget och  andras liv. Fattar inte varför ja fortfarande existerar... kan ingen komma och döda mig snälla? det skulle vara en sådan befrielse...

   Fast det finns ju självmordskleniker i schweiz, dit kan ja ju åka >> undrar vad det kostar Oo ja måste ju ha råd med det... på nått sätt... typ råna en bank eller två, det spelar ju ingen roll ändå eftersom när polisen väl kommer på att det var jag, så är jag ju bara stoft och det är lite svårt att sätta en urna i fängelse haha

   Ne men det låter faktiskt som en bra plan, måste bara hitta dit också << det kan ju bli lite klurigt förståss... 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards