Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

undrar

Av Psycho ♥ - 12 februari 2009 21:03

Undrar om jonas har tid att prata idag... han hade inte det igår så om han hann så skulle vi prata idag istället... mig hoppas på det, inte för att ja har något viktigt att säga, bara att han visar att jag också finns med på ett litet hörn i hans upptagna vardag. just nu så fattar jag att han är väldigt upptagen, en av hans polare är där och hälsar på sin flickvän som också är jonas polare... så då förstår ju till och med jag att han inte har så mycket tid över när han måste vara social med honom... men ändå Oo det är väll inte för mycket begärt att få prata med sin egen pojkvän åtminstonne en gång i veckan.. eller? Oo?


Kan knappt tro det heller... mig är faktiskt i england om en vecka xP mig vara nära honom då^^ wii 

   men mig ändå skräckslagen och har haft ont i magen de senaste två veckorna av nerver :S detta är ju första gången, mig är livrädd och vill ha stöd ifrån jonas.. men han inte förstå :/ han har aldrig varit rädd för att göra något, flyga utomlands själv eller nått... han är van att flyga, detta kommer att bli min första gång själv ju :S och på vägen hem så kommer jag att vara helt utlämnad, jonas kommer inte att ha tid att följa mig till flyget så jag får ta mig dit själv, och fnula ut hur det fungerar på en flygplatts... mig har inte en aning Oo tåg är så mycket enklare, man har en tid.. man ser en skylt dit man ska.. man kliver på, sätter sig på sin platts.... klart :)

   nu så är det någon incheckning, extratillägg för att ha med sig bagage, pass, rönken, vad man inte får och vad man får ta med sig... man känner sig ju som värsta smugglaren _ _ hatar att gå igenom de där rönkengrejjerna, det skulle ju bli så pinsamt ifall de började att pipa :S ne usch... det är sånna här tankar som får en att vilja stanna hemma, det är enklast så.. billigast också xD

   men så finns ju det där med jonas... mig vill se honom igen :/ och mig kanske bli lite lugnare om mig ser hur han har det... men vem vet... alltid lika orolig att han ska försvinna med någon snygg tjej >> vilken tillit jag har xD lol


ne men erkänn, alla vet ju vad som försigår på utlandstudier.. inte är det plugg precis xD och vem skulle då lita på en kille på 22 bast? O.o? mig inte lita alls lika mycket på honom längre.. han håller alltid saker för sig själv och betättar inte alls mycket för mig... visst jag har också en stor det i det hela men ändå.... detta gör ju bara saken värre..... nu så är det jag som försöker att hitta på något att prata om medans han spelar datraspel, och är måtligt intresserad  _ _ och om man frågar som det har hänt något så är det alltid nej.. det händer aldrig något här... men om man går bakvägen och frågar hans brorsa eller polare så är det alltid en massa äventyr och roligheter _ _ man känner sig inte alls som en polis.... *sarkasm* hatar mitt liv, hatar mig själv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards