Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Psycho ♥ - 17 februari 2009 13:38

Mig hittar bara fler och fler fördelar med att ha ett körkort^^

dels så kan man gå upp senare ;) man kan åka hem tidigare :P och man tjänar pengar :D

att vara chaffis är rätt så välbetalt xP maha 


tja.. dagen har inte kommit så långt än... men mig blev nästan klar med en uppsatts igår iaf^^ det värsta är bara att det finnsså mycket info att det är såvrt att gallra ut något viktigt och dessutom så är allt på eng _ _ vilket gör det hela ännu jobbigare >> blörk


funderar dessutom på att ändra färg på naglarna innan jag åker... vet bara inte riktigt vilken färg man ska ta Oo neon gul/orange eller någon mer sofistikerad färg eller helt enklet svart Oo 

    detta får en verkligen att se sig själv som patetisk xP mig ska göra min första resa själv och jag bryr mig om vilken färg mina naglar har xP lol

   fast det är kasnke bra, tänker man inte lika mycket på själv resan... som sagt, mig försöker ju at inte tänka på den så gott som det går... försöker att hålla mig lugn och att inte hyperventilera.. men jag vet ju med mig själv att i övermorgon så kommer jag att må så jävla dåligt, nästan spy och bara vilja åka hem igen...

   hatar att resa, alltså själva resan mellan målen, hatar det... man ska få med sig så mycket som möjligt på så lite platts som möjligt.. trångt, varmt och jävligt _ _ blääääää

 det kommer att bli en fröjd när de uppfinner teleportering^^ kan man ta med sig allt eller inget, egentligen... eftersom man bara kan teleportera hem sig när man helst behöver det :P det är ju as bra :D tänk liksom.. då kan man åka på semester när man själv behagar.. gratis :D

   fast det lär väll kosta lika mycket ändå... någon måste ju tjäna på det egentligen, men alal tjänar ju på det.... eftersom då har barnfamiljer råd att åka oftare vilket gör att de kan köpa fler sovenirer och bo på hotell lite längre^^ sen så är det ju myyyyycket bättre för mijön^^

   men om alla har en portal... då blir det ju as enkelt för tjuvar Oo hm... men då måste alla ha en kod till sin port så som det är nu... men då måste man ju antagligen betala de som äger porten till andra länder.. jobbigt detta blev nu då :/


äh, jag har med mig min portabla portal :D wii då behöver jag inte dra med mig allt när man åker bort och behöver inte betala nått^^ självklart blir detta olagligt för statentycker ju inte om saker som de inte tjänar pengar på >> men iaf ^^ det är en bra ide;P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards