Alla inlägg den 4 februari 2009

aha

Av Psycho ♥ - 4 februari 2009 22:34

Mig har äntligen fått min kamera^^

dock så är man inte så lyrisk som man skulle ha varit i början pga att man fick tjata sig till den och nu så måste jag hasta iväg till Ua för att kunna få tag på ett minne och kameraväska till den _ _ det går ju liksom inte att ha 15MB på en kompakt kamera >> det är ju bara löjligt


iaf.... det har inte hänt så mycket mer.... hm.. jo! mig var och red igår^^ första gången på 4 år, och jag kom upp på hästen :D mäkta stolt xD dock var det ju bara en islandshäst men ändå xP 

   så du kan ju tänka vilken träningsvärk man har i ben och rumpa nuxD

undrar hur det kommer att gå på beln på lör, om detta hänger i sig >> kommer att bli en intresant körning iafxD


tja... det var väll det.... jonas har inte gjort något dummt så det blev ganska så torftigt idag xD


men mig tycka om honom, väldigt mycket^^ mig har till och med redan köppt alla hjärtans dag presten^^ vet dock inte vad jag ska ge honom i 1½ års present (som var igår föresten) men det hittar jag nog på^^det får ju inte vara så dyrt för mig har inte så mycket pengar, det är dyrt att åka utomlands >>sen så ska man kunna ta med sig det på ett flyg Oo det blir lite klurigare.....


mjo... det blir något att bita i:P

bye

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards