Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

whyyyy

Av Psycho ♥ - 11 februari 2009 19:14

Vaffö gör man alltid samma fel? Oo

idag så slutade vi tidigare och jag bara "wii nu så kan jag plugga så att jag inte behöver ta med lika mycket till jonas" fan heller _ _ sprang runt och letade efter en jävla bok i hela huset vilket resulterade i att jag samlade på mig en massa andra "intressanta" böcker istället som jag har suttit och läst istället >> mig är så jävla duktig _ _'


min briljanta plan verkar ha gått i stöpet, lika så min nya "diet".... jag kommer på mig själv med att alltid ha en ursäkt för att äta godis på helgerna och denna veckan har varit fruktansvärd Oo! godissuget har varit enormt... så mig har smaskat på mörk choklad och lite annat smått och gott... sen så är det ju när man är på restaurangen (i köket), då får man ju inte käka förens vid halv 3-3 och man är ju vrålhungrig vid 10-11 och mellan 1-2 och då åker ju det mesta ner, lika så självkänslan... för man mår inte alls bra efter att man har stoppst i sig lite räkröra eller en bit av en bulle... man mår inte alls bra och vill helst göra det ogjort, men jag har iaf självkänsla nog för att inte utveckla bulimi >>

    men det värsta är nog att det känns som att man sviker jonas genom att äta sånnt... mig har lovat att gå ner i vikt, men mig gör det ju bara inte Oo mig äter inget godis (förutom fre-lör och denna veckan) ingen söt dricka heller förutom fre- lör......äter inte mycket mat.... tränar 2ggr i veckan.. lik förbannat går ja inte ner Oo

   fattar det inte >> morsan tror att det är p-pillrens fel... så det får bli nästa steg... men de kommer inte att ta slut förens i typ juni xD så jonas för helt enkelt stå ut med att jag är tjock... han är ju inte här ändå så vad spelar det för roll?


och så ett litet citat: " Man kan tämja vilda djur men inte en ilsken kvinna" // Peder Låle

så sant så sant^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards