Alla inlägg den 26 september 2008

Av Psycho ♥ - 26 september 2008 23:42

yep, såg på en film nyss.... ett monster till svärmor eller nått sånnt.... hon var verkligen jättejobbig >> hon försökte verkligen få bort brudnäbben O.o

   hoppas att jag inte får det lika jobbigt xD fast då skulle ja nog prata lite mer med min man än vad tjejen i filmen gjorde, fast... hon kunde ju inte,svärmodern störde henne hela tiden xP

   aja det är något som man inte önskar ska hända någon... eller ja, inte allt för många... bara dem som förtjänar det>> moahah (6)


ne, nu ska ja spela mera spore^^ har äntligen kommit ikapp och gått om jonas i det, är på en högre level än han och det är nog i det första spelet som jag ligger före honom^^ så jag får ju inte tappa detta lilla försprång nu:P see ya 

Av Psycho ♥ - 26 september 2008 18:33

yaaaaaaayyyy

sitter och planlägger min och idas 35 års kalas^^ mihi

hon tycker att  ja har skickat ut enknäpp inbjudan till polarna... men wtf, bara för att man blir myndig så behöver man ju inte bli vuxen :D

   ne men det kommer bli kul att få tänka lite på annat än att jonas åker... sedan tänkte ja börja planlägga lite inför studentfestan.. ajg vet att ajg är väääääääääldigt tidigt ute, men för att boka en platts osv. :P

det är kul att planera fester^^ men inte att betala för dem>>

  

tja, ne nu så får ja nog fortsätta med mitt projektarbete till skolan... origentens mat och kultur... weii... visst det är kul med nya recept... emn inte att föra loggbok eller skriva en uppsatts om ämnet plus om hur jag har jobbat och tycker hur det har gått _ _ blää


och kom ihåg nu... you got to fight for you're right to partyyyyyyy! :D rock on ImI

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards