Alla inlägg den 13 september 2008

Av Psycho ♥ - 13 september 2008 19:32

Japp, pang skulle det ha låtit idag om allt hade gått som det skulle, var nämligen ute på jakt idag. Eller ja, jag drev med hunden och brorsan satt på pass, tyvärr så var det enda ja såg en bock som sprang bakom ett berg, men jag fick motion iaf^^ knata runt i ca 2 timmar i skog och mark är nyttigt för benen xD fast det kändes lite korkat att ja duschade innan jag gick ut, när man kom tillbaka var man ju lika svettig igen>>

   Prövade förresten den där nya veet cremen som man stryker på och som man ska kunna ha inne i duschen för att sedan bara skrapa bort med en svamp. ... Det var det värsta lurenderjeriet jag har varit med om O.o funka inte alls, och jag som bara har en veckas stubb >> hade en annan creme från samma märke förut som man hade en skrapa istället och den funkade hyffstat, nackdelarna vara bara att pga cremen så kunde man inte se om man missade något hårstrå förens dagen efter då huden hade torkat och sedan luktar de båda cremerna blörk, den med skrpan lukar värst :S urk


   Ne nu ska ja se på tv och käka tacos, talas mi amigos ;P

Av Psycho ♥ - 13 september 2008 01:22

Jaha, så sitter man då här vid datan igen.. klockan är cirka 01:22 och jag har varit uppe i dryga 18 timmar weii _ _

   Sitter och ordnar om i mp3n... windows mediaplyer är ju så himmla bra på att lägga allt i mappar och min gammla skrutt klarar inte av att läsa det, så nu  måste jag gå in i varje mapp och plocka ut låtarna, dessutom måste jag blanda dem själv>> jobbigt... fattar inte varför jag gör det egentligen, inte för att jag inte stör mig på det för det gör ja när ja lyssnar att alla låtarna kommer i följd av samma band, det kan faktiskt vara riktigt irriterande, men varför jag gör detta nu? mitt i natten efter en jobbvecka med på tok för lite sömn? och med en vlc player som lägger av hela tiden? O.o det måse vara något allvarligt fel på migxD

   Iaf, under dagen har jag hunnit tänka på en sak... döva har ju tecken nyheter på tvn, men hur låter tecknen i deras huvuden? nu tänker jag på de som har varit döva sedan födseln, och hur låter deras tankar? med tanke på att hur våra tankar låter utifrån vilket språk man talar så kan man ju undra vad en som aldirg har hört något språk tänker för något? hur låter det liksom? är det i bilder, som tecknen eller är det i ord som vi inte kan, kanske ett helt nytt språk? :O detta är något som forskare borde ta reda på:)

   Som ni ser har jag alldeles för mycket dö tid i min vardag^^


   Läste förresten en rolig historia idag:

   Laget hade förlorat med förkrossande åtta mot noll och i bussen på vägen hem tänkte tränaren försöka med lite ironisk pedagogik för att få fart på mannarna.

- Uppenbarligen får vi börja om från början, sa han och tog fram en fotboll och fortsatte sarkastiskt:

- Detta, mina herrar är alltså en boll.

   Röst från längst bak i bussen:

- Ta det inte så fort!


hahaha xD Roooooligt ^^

   Ne nu sa ja fortsätta med att lägga ut filer ur mappar, talas :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards