Alla inlägg den 9 september 2008

^^

Av Psycho ♥ - 9 september 2008 14:35

Har funderat lite över studenten.. (jag vet att det är typ 300 miljoner år dit men ändå) på vår skola har vi inte en egen studentbal (för att vi är för få elever) så vi får gå till en annan skolas istället.. så ja frågar runt lite och försöker få med polarna dit, och att vi ska ha en student fest typ dagen innan eller nått^^ problemet är bara att vi bor väääääääldigt utspritt så det blir lite problem med var vi ska vara och så.... men det löser vi nog^^ bara vi gör det innan jul så att man hinner boka stället:P sedan blir det ju kul att sy upp sin egen balklänning^^ eller festklänning eller vad man nu ska kalla det.. det kanske inte blir så bra, men det blir personligt och speciellt. precis sån som jag e^^

   På min studentmössa ska det förresten stå att jag överlevde xD morsan kommer inte att bli så glad :P ja funderade också på att använda psycho men då hade hon väll mördat migxD haha


aja mina tankar är i det blå och läxorna hopar sig, så vi hörs^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards