Alla inlägg den 3 september 2008

Av Psycho ♥ - 3 september 2008 15:27

Sov typ tre timmar i natt, sedan så var vår lärare som tur var sjuk i skolan så att man fick åka hem^^ väl hemkommen var man såklart pigg :O men pojken min sa åt mig att sova.. och nu när jag har gjort det är ja helt matt och orkar inget, ser suddigt och är allmänt väck i huvet... :( ja som hade tänkt att hinna med en massa bra saker idag, men jag sov bort den :O

   Sedan så prövade vi ut studentmössor... det var bara hotell och restaurang som kom _ _' känns lite värdelöst... sedan ringer de till mig kvart i ett och undrar var de är O.o wtf? kommer man en kvart innan de ska åka och tror att på en sådan liten skola med max 60 elever som utgångs grupp har hållit på och provat mössor hela dan? vad tänker folk med?


Slut citat: folk är dumma _ _'

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards