Alla inlägg den 30 april 2010

Av Psycho ♥ - 30 april 2010 00:03

imorrn är det valborg... en massa ungdommar ska ut och supa.. dock lär jag inte bli en av dem.. förra året var jag spiknykter och körde runt på brodern och hans polare, hemma så är ju poliserna (alla tre) nere i grebb och hålelr på, as jobbigt.... de gör inte det som de är till för, stoppar bråk och inbrott m.m utan de häller ut vår fina öl >.< visst på vissa slår det ju slint rejält när de får i sig sprit så det är ju bra. men för oss andra? det är trevligt och folk blir glaare, trevligare ch världen blir liiiite bättre för någon timme. sedan går ruset ner igen _ _ och då är världen lika sugig som vanligt..

   undrar egentligen varför jag oftast hatar mitt liv och allt mindre uppskattar det? det är inget fel på mitt liv egentligen, jag har en pojkvän.. utbildning och en familj att komm hem till. ekonomiskt så klarar jag mig, så varför håller jag då alltid på och negger hela tiden? fattar inte det, är alltid depp när det inte behövs O.o visst det kunde ju inte skada att gå ner några kilon, jag hatar att vara så här tjock. men det är jobbigt att träna och det är äckligt att bli svettig av det så det är inget som jag längtar till utan gör det med av skuld eftersom jag vet att jag måste göra det... inte kul alls... jag tycker inte om min kropp det minsta och jag gör väll ett halvdant försök till att gå ner. gör lite hälsosammare mat, nästan inget godis och försöker träna åtminstonne tre timmar i veckan... så det är väll inte så konstigt att ja inte går ner.. men ja går inte upp heller :P

   aja, ha så kul i dimman nu ;P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards