Alla inlägg den 25 april 2010

Av Psycho ♥ - 25 april 2010 16:24

dågot är fel när verifierningstexten för att logga in här är scuk O.o eller är det bara jag som är lite fel accosierande? xD

   har i alla fall gjort klart utkastet till min rapport nu, fattas bara typ 1000 ord _ _' men det ordnar sig nog... sen så krävs det ju kvalité på skiten också :/ men men...

   har tänkt träna både fre, lör och idag.. men det har inte blivit av och nu hinner jag inte... tror jag... jonas sa att hans lillebrorsa ska komm och sova över, det var ju en sådär lagom kul överaskning såhär på söndagseftermiddagen. han hade ingen aning om när han skulle komma heller vilket är helt underbart _ _  vet inte vad jag har emot honom men det är ansträngande att ha barn här och jag vill bli klar med min rapport. men om vi inte har honom här så ringer hans farsa och skäller ut oss efter noter för att vi inte tar hand om HANS barn O.o man bara wtf, vad säger att bara för att vi är studenter så har vi all tid i världen till att leka barnvakt åt honom? han jobbar och gör inget hemma, han av någon har väll all tid i världen åt att underhålla honom? varför måste vi göra det?  visst vi kan väll ha honom några timmar på DAGTID så att jonas för träffa honom, men han är så jobbig med sin energi och det är skönast när han går.... dessutom så blir allt han tar i kladdigt, jag fattar inte vad han haf för sig egentligen mer än att han skanar uppfostran och diciplion. vilken unge i 10 års ålder snyter sig i kläderna? och då menar jag inte bara torkar av näsan utan verkligen snyter sig O.o det är inte normalt... dessutom ska inte ett så gammalt barn ha kladdiga händer, till och med barnen på min förskola som är 1-3 år har renare händer än vad han har... hatar när han tar i mina saker och jag måste rengöra dem sen, det är äckligt och jobbigt.. och inte minst sagt irriterande _ _

   dessutom lär de spela battelfield badcompany 2 när han kommer och jag anser (kanske lite gammalmodigt av mig) att ett så litet barn INTE ska spela så våldsamma skjutspel, heller inte vara uppe till 24- 01 dagen innan skola, det funkar inte.... men jonas fattar inte det, eftersom han är stor och fixar det. dessutom glömemr han ibland att ge lillebrorsan mat... jonas kan gå en hel dag utan att äta något. men en grabb på 10 vårar fixar inte det.... men joans har lite svårt att tänka sig in i andras situationer vilket verkar vara ett problem för hans äldre lillebror, farsa och ibland hans morsa också så jag skyller dels på generna och dels på uppfostran.

   min familj ses ju som änglar i gämförelse med hans... de gapar skriker, kallar varandra saker och har inget tålamod, medkänsla eller kan över huvudtaget komplromissa... det är bara de som gäller och kör över andra som ett lokomotiv, man har ingen talan över huvud taget... de är jobbiga människor och jag umgås med dem så lite som det bara går, visst ibland måste man ju av ren artighet, men det är fan inte kul..... och jag bävar för den dagen om vi gifter oss, jag vill INTE ha hans farsa där... det funkar bara inte, det kommer att förstöra hela dan. åtminstonne känns det som det just nu... han och jonas morsa kommer att bråka så det finns inte, han kommer att hata jonas för att gifta sig eftersom han har varit med om 2 separationer så vet han att man måste hålla hårt i pengarna. och i och med ett giftemål förlorar jonas hälften av sina pengar, vilekt hans farsa ser som negativt... eftersom han endast ser på saker pengamässigt... tråkmånsen.... pengar är inte allt... mat, umgänge och att ha kul är det som man kommer ihåg sen, inte hur mycket man har på banken... det spelar ju ingen roll när det kommer till kritan.. om man sparar hela sitt liv, vad ska man med pengarna till när man dör? då dela släkten på det och blir glada för en resa eller något, för de lär spendera pengarna i alla fall, är det då inte bättre att spara och använda pengarna? visst man måste ju alltid spara lite ifall det händer något, som nu.. någon har skimmat joans kort och tagit ut hela hans lön i usa, om inte jag hade sparat undan lite så hade vi inte klarat oss den här veckan... men man måste ju ändå få ha lite kul för pengarna, de gör ju ingen direkt nytta av att bara ligga på banken... men det är många som säger att hans farsa är psyksjuk, de sa de redan när han gick i skolan och alla i släkten förstår de som kommer til ldem i norrland för månader bara för att få komma bort ifrån honom. alla förstår det och ingen vill vara med honom, det är bara det att ibland så måste man... vi fattar inte hur hans nuvarande sambo står ut men hon är nästan likadan så det löser sig väl lpå det viset antar ja....det är synd att de skaffade ett barn så sent, annars hade vi sluppit dem helt nu när mellanbrodern bor här... men det är väll något av livets alla nycker, gör livet så djävulst som möjligt så att döden ska ses som en befrielse (om man tror på andar så är den här världen lidelsens värld, vi kommer till bättre sen. och vi har redan skrivit vår historia innan vi kom hit, därför kan man känna igen vissa saker som händer)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards