Alla inlägg den 22 april 2010

Av Psycho ♥ - 22 april 2010 23:06

jag bjöd in de från min studiegrupp för att ta igen lite tid och byta böcker (vi går om lott på våra kurser) men en tjej kunde inte, men vi kunde ju komma och hälsa på henne, en annan antog att hon var upptagen så hon tog över idéen och vill att alla ska åka hem till henne dagen efter.... det var ju min idé.. varför vill ingen komma hit? jag har försökt bjuda hit folk i ett år nu och det är ingen som vill komma hit. jag fattar inte vad som är problemet? inte ens hon som bor på 5min gångväg härifrån vill komma hit.. är jag verkligen så hemsk? jag har börjat ge upp nu med att bjuda hit folk.. det känns ju inte som någon ide om ingen vill komma ändå... men det blir ju lite ensamt när man bara går här med jonas som ända sällskap som egentligen inte kan räknas som så mycekt sällskap i och med att han alltid spelar och därför inte vill bli störd... det blir lite ensamt, eftersom jag pluggar så är jag inte på msn längre (sen så funkar den inte) och de få gånger som jag är där är seeeeeent på natten då alla andra sover.... så umgänget är begränsat kan man säga.

   det är svårt att få polare i sthlm, ingne vill lära känna dig och ingen har tid till det heller... det är som att gå på lågstadiet igen, fast man är vuxen... då var jag också helt ensam i skolan, jag gjorde om den närliggande skogen till min vän, träden där var snälla mot mig, jag kände mig trygg där i min lilla bubbla. men här finns det ingen skog att gå till.. ingen stanns att känna sig trygg, älskad och lugn. jag saknar den känslan....

   på lör tänkte ja gå til lnaturhistoriska muséet för att vara lite kulturell och för att komma ut ur lägenheten, jonas för följa med om han vill (vilket jag vet att han inte kommer att göra eftersom det inte har något med det som han är intresserad av att göra, hade jag gått till tekniska muséet, elgiganten eller något med teknik så hade det varit en annan sak) hoppas att jag får rensa huvvet då...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards