Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Av Psycho ♥ - 6 augusti 2009 22:35

nu har lilla flickan varit duktig igen^^ mig ahr fixat med adressändringen :d woho för mig xP tog ett bra jävla tag innan man fattade hur det gick till och ja fattar fortfarande inte när man måste betala skiten O.o liksom det stog bara att det kosta 195 för studenter, men inte när det ska betalas. och betalar man inte så går det ju tillbaka till avsänderan och det är ju inte så bra :/ fast ja tog en special grej att ja har särskild adress för dem som veckopendlar. alltså att man får posten till den adressen som man vill men att man fortfarande är folkbokförd i sitt gamal län. vilket resulterar i att jag får gratis tandläkar vård i 2 år exra än om jag hade ändrat till sthlms län ;) an får inte vara dum^^


jonas är i luleå som sagt och har kul, ja har bara 2 dar kvar på jobbet så det känns gött^^ liksom att äntligen få lite ledigt och slippa de där skitstället, för dit ska ja aldrig mer :O no way

   hoppas nu bara att det blir lite sol nu som jag äntligen är ledig^^ ska visserligen flytta en massa saker och kolla vad det är jag har egentligen men det blir någon gång under veckan när ja har tid.

   bävar för att visa morsan vad det är som jag har köpt, handlade för dryga 3000 till lägenheten och slängde in allt i lillstugan så att hon inte skulle se det förens jag var i sthlm och hon skulle packa i allt i bilen, emn hon vill köpa köksgrejer till mig (som ja gärna vill ha) men då måste ja ju se över vad det är som jag har först :/ och så lär hon ju få reda på att jag har handlat mer än vad jag har sagt...... och att jag är helt pank har hon nog listat ut ändå, det är ju så.. man lever på fattigdommens rand och så får man lön och känner sig rik, vixen och ska genast ut och handla in vuxen saker.... sedan kommer nackdelen med vuxen livet.... det tar slut, inga pengar- jaha det var ju synd för dig liksom... >.< bajs

  men ska se om inte hon kan köpa lite skolgrejer det gör hon ju ändå åt chrille så det ska nog gå... måste kolla upp de där med min mobil också, den sstår ju på morsan i hur vi ska lösa detta :/ 


det är många problem med en flytt som måste lösas, och som alltid när man är ungdom så vill man vara vuxen och klara sig själv, samtidigt som man inte vill det, amn vill bo hemma i tryggheten också... det är psykiskt påfrestenade att flytta så långt :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards