Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Psycho ♥ - 9 augusti 2009 14:35

usch, första dan som man är ledig på läääänge och det regnar _ _' min vanliga otur >>


sen så har jonas sett på bilder sen han var yngre och vill bli sån igen, och som vanligt när man börjar prata om kroppsideal så blir jag helt anti och bara grinig >.< hatar att folk inte kan vara glada som de är, varför måste man se ut som de photoshopade bilderan i tidningar för? fattar inte det, det är inte livskvalitet att alltid vara orolig för att bli rund. jag är hellre rund och glad än smat och nervös >.<


hatar kroppsideal >.> 

är nog för att jag alltid har varit tjock och aldrig kunnat gå ner i vikt, eller tja, en gång så klara jag det men då börja alla i min omgivning att göda mig eftersom jag var "för smal", till och med skilsköterskan sa åt mig att inte gå ner mer, och dpå låg jag ändå 5 kg över mitt bmi. hur få de ihop det? O.o liksom ajg vill ner till 55-60 där jag (enligt forskare) ska ligga i vikt, men då tycker alla att jag är anorektiker O.o? fattar det inte, sen så har ja get upp... det är ingen ide att försöka, det är bättre att föröska vara nöjd med sig själv först och sen när man själv vill gå ner i vikt så gö man det. inte för att mode tidningar och modet säger det >.< förr i tiden så skulle an vara tjock, det ansågs fint eftersom man då kunde äta mig mätt och var rik, varför kan inte det komma tillbaka? men, det är ju hela ideen med mode, att det ska vara en grej som ingen annan kan ha/få helt enkelt. som guld, bara för att det är sällsynt så anses det fint och dyrt, hade vi hafft det i massor och inte haft något med grtåsten så hade de rika dameran smyckats sig med det istället >> haha det hade varit kul att se xP "och här kommer prinsessan med ett gnejs halssmycke smyckat med en 24k gråsten" *kommentatorrs röst* haha xP komiskt


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards