Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Psycho ♥ - 12 augusti 2009 00:46

har packat grejer hela dan och är fortfarande inte klar _ _ känns som ett evighets arbete... sen så vet ja inte vad ja ska göra sen när ja väl har packat klart O.o liksom... vad har ja kvar då? tja... ja kommer nog på nåt^^


det jobbigaste är ju att inte kunna packa ner kläder eller nått sånt, eftersom ja inte vet vad ja ska ha på mig och måste dessutom ha emd mig kläder för drygt 3v. innan ja får en tvätt tid antar ja, kanske ännu längre :/ jobbigt värre, att alltid planera allt in i minsta detalj. jag vet att sickan gilalr det i jönssonligan men inte jag, ja bröjar tröttna på det _ _

   visst ja skulle kunna ta med mig minde men då måste ja tvätta hos hans morsa och har inte riktigt lust med att hänga mina underkläder på tork där hon kan se dem :/ det är ju bara problem med allt de här.....


aja, det ordnar sig väll..... väl där uppe kommer ja säkert att komma på 1000 saker som ja skulle ha behövt ha med mig härifrån, det brukar ju va så.... har slängt en massa papper och papp som bara har legat och skräpat i alla år, men nu som det är slängt så kommer de säkerligen att behövas eftersom man har slängt dem _ _ livet är hårt....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards