Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

är jag den mest korkade personen i hela jävla galaxen?

Av Psycho ♥ - 7 juni 2009 12:09

Hade ett bråk igår natt med jonas.... han hade läst ett jävligt dumt inlägg och ställde mig till svars... han ville inte ens komma imorrn pga det... jag är ju såååå jälva intelligent _ _'

    liksom här har ja gått i ett jävla år och oroat mig för att han ska hitta någon annan, och sen så kör ja kniven i ryggen på mig själv nu när det snart är slut. fan va ja hatar mig själv... varför leker ajg alltid gud? varför kan jag aldrig vara glad? varför vill jag alltid att det ska bli intriger osv? varför är mitt liv som en enda jävligt dålig dockusåpa?

   liksom... why? och vad ska ja göra utan jonas? jag har inte en jävla aning... liksom allt bara rasar... då blir ja ju kvar här med päronen och blir kvar här i den här hålan resten av livet.. usch


fan också... ja kan lika gärna ta livet av mig, ja e ju bara elak iaf >.< aldrig nöjd, aldrig glad, hatar mig själv

   självömkan hjälper inte jonas precis men jag vet inte hur ja ska göra, ok han drar.... sen då? vad ska ja göra då? alla tror ju att ja nu ska till sthlm till hösten, morsan kommer att bli förjävlig.. fan pallar inte.... drar han så vet ja inte vad ja gör, pallar inte att vara kvar här iaf >>

   antingen så drar man bara, skiter i allt... liksom inget är ju värt något längre ändå eller så hänger man sig.. det går ju på ett ut iaf, bara att det första tar lite längre tid på sig innan man dör....


hur ska ja lösa detta?

vill inte mer

orkar inte mer

hatar mig själv

palla detta då....


ja kan inte vara nära nån, ja bara skadar dem... får inte... det är som i x-men med tjejen som tar livskraft ifall hon rör vid något. jag behöver inte ens röra för att ha ihjäl folk.... hatar mig själv, hatar livet.. hatar allt


 det kommer att bli en sorgsen student på tor.... ingen jonas, ingen glädje... ingen framtid....


varför lär ja mig aldrig? varför kan inte jag vara snäll? varför måste jag vara en riktig djävul? hatar det... vill inte göra någon ledsen pga mig, vill inte skada nån som inte förtjänar det :( visst joans är jobbig men jag älskar honom ju ändå :/ det kommer man inte ifrån liksom.... försvinner han så dör ja, seriöst ja dör inombords på direkten och kroppen kommer nog inte längt efter.... vet inte hur man ska ta sig vidare efter det, och speciellt inte när det är jag som har orsakat honom sån smärta. hur ska man kunna förlåtas för det? hur ska man kunna leva vidare med det?


vet inte vad ja kan göra för att göra allt bra igen, ja vill spola tillbaka tiden och göra en massa saker ogjort. det vill säkert många med mig, men detta är ju bara så fel :( 


allt är den där jävla englandsresans fel >.< hade han itne åkt dit hade inget av detta hänt och vi hade fortfarande varit glada för att ha varandra.... hatar allt


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards