Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Psycho ♥ - 2 juni 2009 17:12

Ahhhh har suttit hela eftermiddagen och försökt räkna ut vilka kurser som behövs och vilka som är bra att ha för att få ett högt medelvärde... mn det ser inte bättre ut än att ajg tvingas vara kvar nere på 16,7 :( hade jag fått lov att ta bort alla mina g;n så hade jag legat uppe på dryga 18 :/ så det känns lite pyrt... sen så har jag ju kompleterat upp ämnen som inte kommer med och det känns också pyrt....

    Sen så måste ja lämna in vilka ämnen ja vill lägga på kompletterings sidan och jag vet inte ens när den sista dan för det är _ _ liksom om en dryg vecka så går ja ju ut. och ingalärare har några säkra betyg. känns ju as bra att behöva chansa liksom... det kan ju bli jätte fel, tänk om jag tänker mig ett mvg och bara får ett g istället liksom:O panik..... och ingen kan ju nått om detta....inte ens jonas kan man lita på inom detta eftersom han inte brydde sig alls när han tog studenten _ _ han kom in ändå utan att ta högskoleprovet eller bry sig om sina betyg... ah jag vill också ha ett så enkelt slacker liv :(

Av Psycho ♥ - 2 juni 2009 11:53

Hela grejen med att söka in till högskolan är ett enda stort bajs system >.<

   Fattar nada och de ämnen som jag har höjt mig i kommer inte med O.o fattar ingenting... liksom de kommer inte med på samlade slutbetygs grejset, men på en annan lapp. sen så kan jag lägga in dem ändå och få ett högre medelvärde fast ändå inte som de ändå kommer att räkna med möjligen. fattar inte _ _

   Visst ja fattar att man har en kompleterings lapp bär man knuffar ut de mindre värda betygen  så att man får ett så högt medelvärde som möjligt, men varför kan man inte lägga in betyg om man har höjt sig? om de nu ändå räknas med sen i alla fall O.o ja fattar inte >.<

   och ingen på skolan verkar fatta heller... så liksom vad ska man göra? O.o

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards