Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Psycho ♥ - 22 juni 2009 12:21

Nu har det gått ett bra tag sen ja skrev sist. Det är på grund av att jonas stannade en vecka extra vilket jag är väldigt glad för^^ han verkar glad igen över att ha mig (vilket jag inte kan förstå men wtf xP ) han åkte tillbaka till england en sista gång i fredags och kommer hem till sverige på lör, då kan man äntligen ha koll på klockan och inte behöva tänka på tidsskillnaden och man behöver inte ha koll på inloggningen på skype på mobilen (vilket oftast inte funkar ändå) det kommer att bli skönt^^

   sen nästa vecka så bär det av till arvika festivalen och så får vi se vad som händer där :P jonas ska också med dit +  en polare till mig och min kusin. så det kommer att bli kul ^^


sen så har ja ju tagit studenten också, det känns lite konstigt att flytta men min planering ligger ju redan nu i september så jag har inte tänkt på det så mycket. sen så kommer det ju inte att märkas så mycket heller eftersom ja ska in i skolan igen iallafall. det märks ju mer för de andra som börjar jobba istället O.o

   det som ja funderar över är ju att jag inte var så jätteglad som alla verkar vara den dan, jag var mest bara trött efter flera veckors planerande och städande. undrar hur det kommer vara när man gifter sig :/ kommer man vara lika trött då och bar vilja åka hem? eller kommer man faktsitk att vara glad? hmm det tål att tänkas på....


sen så lär det inte bli så mycket skrivande i sommar, dels för att man inte har någon direkt lust att starta datan när det är så fint väder och dels så kommer jag att jobba med bara en ledig dag i veckan  (om ja har tur, denna veckan är det 7 dagar i streck) så den lediga dan ja får behövs till sömn och att ära ordenklig mat. jag är kock på ett ställe där ja bara steker hamburgare och friterar pommes. just nu så är det lugnt och det tycker jag om, ja gillar inte när det kommer in 40 pers som ska ha bakad potatis, hamburgare och korv... det tar en sån tid och är bara jobbigt så det gillar ja inte alls >.< jag är van vid att jobba i ett storkök där man jobbar på som fan fram till 11 och så går man hem vid 14 det är bra, för då är man ett lag och man är aldrig själv. nu är jag helt ensam om ansvaret och tar över från en kock som har morgonpasset (än så länge)


det kommer att bli så skönt när sommaren är över och ja slutar där, äntligen så kan man ha armband, långa naglar, fina kläder och nagellack :D äntligen så får man vara tjej :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards