Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Psycho ♥ - 27 juli 2010 22:39

vad är det för fel på jonas? O.o han gick och la sig vid 19 idag O.o!!!!?? jag går och lägger mig sent för hans skull, han vet att ja ska upp tidigt nästa morgon men tro fan att han vill ringa vid 1 i alla fall....

   det har gått två månader nu utan honom, och det har gått upp för mig mer och mer att inte inte är just honom som ja saknar utan någon att hålla om o.O är inte det konstigt? jag har ju varit inställd på att ja ska vara borta länge så jag har inte saknat honom och har inte tänkt så mycket på honom eftersom det är inget som ja kan påverka i alla fall.... han skulle försöka komma runt mitten av aug, men man vet ju aldrig :/ och sen så kommer just den där känslan av att... vad är det med honom som ja gillar? när man är ifrån varandra så länge som vi är nu så är det ju självklart att man börjar att fundera... men jag kommer alltid fram till samma svarsom ja får när jag verkligen tycker om honom... jag vet helt enkelt inte O.o det finns inget speciellt som ja tycker om... min "inte gilla" lista om honom är betydligt längre och mer konkret än gilla eftersom jag itne vet O.o jag trivs bara med honom... det är allt.... han vet inte varförhan gillar mig heller så vi är väll ganska så lika på den punkten xP ne men seriöst... jag vet inte.... tänk om jag gör fel val och sabbar hela mitt liv O.o? det vore ju kul att märka när livet är över vid typ 75... (eftersom man inte kan/vill göra så mycket efter den åldern.... man kan inte skaffa barn, resa eller festa....) då är man pensionär och att handla en gång i veckan är något som krävet mycket planering >>


bläh.... vad ska ja göra med mitt liv? vad ska ja bli? jag vill bli rik... men jag vet inte hur O.o och att ha sommarjobb och sen bli försokllärare är ju inte vägen till pengarna precis _ _'   bah!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards