Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Psycho ♥ - 3 juli 2010 16:04

fy fasiken vad varmt det är >.< glad att jag inte jonnar idag, men har ändå sått vid spisen så det är ju inte mycket att hurra för ...

önskar att man kunde åka och bada, brorsan i princip bor vid vattnet under sommrarna, badar han inte så fiskar han eller grillar... jag vågar inte gå och bada, känner mig så fet och det känns som att jag äcklar alla andra på stranden med mitt feta arsle... så det är bara att försöka stå ut, spola lite vatten i ansiktet brukar ju hjälpa en liten stund i alla fall, även om att bada är det allra bästa. mna hålelr sig sval och motionerar samtidigt genom att klätta upp på bryggan, simma och hoppa... man tänker inte på det men man använder ju faktiskt hela kroppen och det är ju en jättebra träning. synd bara att jag är för fet för det :/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards