Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Psycho ♥ - 28 juni 2010 11:24

igår så var det personalfest^^ detvar kul, satt och lyssnade mest på andras historier om ditt och datt. efteråt (vid typ halv elva) så gick vi på krogen. vi sista tappra som är lediga idag^^ de flesta gick hem vid nio tiden.. vilket jag tycker är lite tråkigt men men... i alla fall, det var rätt så ok på krogen med... på grund av att ja kör så blev det ju inte lika kul som för de andra, det är inte speciellt trevligt att stå nykter bland en massa fyllerister. dock får man en bra inblick i hur man själv möjligen reagerar när man väl får dricka något.dock tänker jag alltid på det så jag tar aldirg mer än att man blir lite salongsbreusad liksom för då kan man fortfarande hänga med och (förhoppningsvis) inte skämma ut sig xP jonas har allt för ofta när man sak ha fest hemma (alla tåv gångerna >> )sagt att jag inte ska dricka för att jag skämmer bara ut mig själv och honom.. och det är ju inte så kul O.o

    imorrn så är det jobb...bläh >> nog för att man börjar trivas bättre på jobbet och så men är det allt inte skönast att få sova på mornarna? ;P mina sena morna är vid 11 så det är ju helt ok faktiskt, de är de vid 8 som kommer att vara jobbiga :/ men så är det ju alltid, ska man upp tidigare än 8 så är det bra segt, såvida man inte ska göra något roligt^^ då går det av bara farten även om man är helt utmattad eftersom man antagligen inte har sovit så mycket under natten på grund av nerverna xP


aja nu så ska ja plugga vidare..  skit tråkigt  _ _ ja vill bara bli klar med skiten och få bli friii

   varför tycker aldrig lärarna som jag? det är alltid "du har tolkat texten fel" men vem kan säga hur en personlig tolkning kan vara rätt eller fel? Oo liksom whoot? men aja, jag får helt enkelt fortsätta att försöka lista ut vad de ser som en "rätt" tolkning, det jobbigast eär ju bara att alla lärarna ser olika på vad som är en rätt tolkning, vilket resulterar i att man har fyra semenarier á tre timmar på sig att komma underfund med vad just denna läraren ser som en korrekt tolkning av böckerna, läsa alla texter och försöka förstå vad tentan handlar om .... tråååååååååååååååååkigt och oerhört påfrestande.... hatar det.... ja ska liksom passa småbarn o.O folk anlitar fjortonåringar till det och ja ska gå 3½ år! med att tyda vad lärarna vill få ut av böckerna O.o det är inte rättvist.. inte ett dugg....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards