Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Psycho ♥ - 14 juni 2010 14:15

har kollat på lite bilder på två av mina kusinbarn, de är 2 och 1 år nu.. såå söta^^ och så roliga miner de har lyckats fånga på bild xP haha ne det är sånnt som får en att vilja ha en liten goseunge själv.. det är ju bara det att de växer O.o kan de inte stänna i den där lilla söta hjälplösa åldern? så att man känner sig behövd liksom O.o

   men wtf de är söta^^ skulle vilja se dem lite oftare men känner inte den delen av släkten så väl.. första gången jag träffade mina kusineran respektive var på den enes 1års dag och på den andres dop O.o så ni märker att det är inte mycket man vet om den sidan släkten iaf.. bättre är det på morsans sida, om inte alla hade bott så jäfla långt bort så hade man ju träffat dem jämt O.o undrar hur det kommer att bli sen när alla får egna familjer.. var kommar alla att bo och kommer vi att träffas lika ofta då som nu? antagligen inte.. just för tillfället är det lite oftare på grund av sommarlov, men annars är det bara högtider som man träffar en liten del av dem.. så det lär väl lbli så.. när en av mina kusiner på farsans sida skulel gifta sig så kom ingen förutom hans egen far. vi andra hade "inte råd" att åka upp till sthlm för ett bröllop med en person som jag aldrig har sett O.o (det är väldigt stora ålderskillnader på pappas sida, det är 20 år mellan han och hans storasyster, han är morbror till en som är äldre än honom själv) min släkt är stor och jag vill ha den med på mitt giftemål så jag ska i alla fall prompsa på att gifta mig närmare västkusten... så att alla kan komma, värmland är ju fint till exempel O.o

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards