Direktlänk till inlägg 16 november 2010

bäst i klassen

Av Psycho ♥ - 16 november 2010 17:32

idag var jag bäst i klassen för en gångs skull^^ moahahaha det brukar ja inte va eftersom jag inte fattar litteraturen >> men idag var det så enkla frågor om fotysyntes ^^ ingen kunde ett smack om detta vilket jag ser som skrämmande :O vet de inte om att vi behöver träd m.m för att överleva så är det ju inte så konstigt att folk skövlar skogar och bygger mer O.o

   visst detta lär de ju ut i 8an men vilken 14 åringn bryr sig om det? så det är ju inte så konstigt att de inte komihåg, wtf!? hur ska ni då kunna lära nästa generation att ta hand om vårplanet och inte göra samma misstag som generationen innan oss gjorde? det känns som att vi 90- talister varken gör för eller emot anturen på någon större skala än att vi kör bil och konsumerar... vi hittar inte på någon fabrik som förorenar, vi ör heller inga protester mot det som faktiskt händer (inga större vilket 60-70- talisterna är kända för) vi mer existerar och... eh.. tja... vi gör inte så mycket mer O.o min egna synpunkt är att de flesta 90- talisterna är dumma i huvvet och egocentriska... men som sagt det är min egen åsikt att de vill ha allt serverat och inte vill ha jobb som städare m.m jag kan ju erkänna att jag inte heller vill ha jobb som städare m.m men jag har ändå VARIT städare. man får ju ta det jobb som kommer liksom.. just nu så börjar det väll komma igång med jobb igen men för någora år sen så var det ju inte så fett med jobb precis och då får man ju ta den skit som kommer Oo utom prostitution förståss, men det är bra extremt. det är ju också en kul grej gällande städare, mång vill ju ha en husa... men vilka är det som övervägande är husor? invandrarkvinnor (nu hårddrar jag och tar endast förutfattade meningar och tv som referens till detta, det finns säkert de med svenskfödd familj också som städar) och om nu Jimmie Åkesson får som han vill.. vem ska då städa hans hus? o0 ingen ung svensk vill ju ha det "skit" jobbet.. något att tänka på kanske?


för att avsluta detta så kan vi väll ha en liten skola i fotosyntes så att alla kan detta nu:

 ok.. vi behöver bladväxter eftersom de tar våran koldioxid och omvandlar den med hjälp av sol och klorofyll till syre, vilket vi behöver för att kunna överleva tillsammans med alla andra djur på denna planet. Vilka i sin tur andas ut koldioxid som växterna behöver i sin klorofyll tillverkning... och de tappar bladen på hösten för att lagra all energi i stammen så att de överlever vintern, man kan se på träden redan nu att de har knoppar som ligger i dvala och inväntar våren. Glöm nu inte detta!


jag skar mig i tummen idag :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards