Alla inlägg den 24 augusti 2008

...

Av Psycho ♥ - 24 augusti 2008 15:00

Ja vet att jag har en massa folk runt mig men ändå så känner jag mig så ensam, varför? O.o känns bara som att alla gnäller och säger vad man ska/ bör göra... blä... varför känner man sig ensam i en folkskock? ingen som förstår en och ingen som verkar bry sig, man ska bara göra det man bör och vad som anses vara bra för att andra ska kunna skryta... blä år världen _ _

Ibland har ju alla lust att bara lägga sig på sängen och bara försvinna, inte existera länge så att de slipper ha en som en börda....





I feel so emo xD

http://www.youtube.com/watch?v=e2CigZ_1keA


Av Psycho ♥ - 24 augusti 2008 11:16

Ja, god morgon god morgon, hör hur fåglar sjunga glatt, god morgon igdaaaaaaaaag.... ett ypperligt uppvaknande som även den mest lugne person får lust att mörda, denna sång är inte bra att sjunga när folk vill sova, speciellt inte vid en sissådär 6-7 på morgonen....

    Ja har varit uppe i en timme och har redan hunnit bråka med päronen om min övningskörning... för först så lärde de mig att hålla nere kopplingen i korsninger (vilket jag inte kan sluta med nu) som är helt fel och de tror att genom ett trollslag så ska ja kunna sluta med det... en omöjlighet _ _ att komma i 90 och sedan göra en vänstersväng i nerförsbacke är inte det lättaste och växlar ja ner så att ja känner mig säker så gnäller morsan på att ja gör fel.... hon är alltid rädd och litar inte alls på mig, även om jag har bevisat att jag faktiskt kan köra säkert en massa gånger... nämligen rådjur som de inte har sett men som jag har stannat för, vilket resulterade i ännu mer gnäll i varför jag stannar _ _

   Aja mina problem, inget att bry sig om.... ha de

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards