Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Psycho ♥ - 21 augusti 2008 20:18

Så, första dan är avklarad... jag överlevde (uppenbarligen eftersom jag skriver detta) men det var inte kul och jag vill helst inte tillbaka igen. Det är lite konstigt egentligen eftersom i högstadiet så var de praktiska ämnena de absolut roligaste och nu är det de teoretiska ämnena som är skönast, inte roligast, men de är mycket lugnare och man blir inte alls lika trött som när man e på en praktikplatts...

   Jag skulle nog helst vilja byta praktikplatts till en som är lugnare och där jag får göra lite mer... de har nu bestämt (min "mentor" och chefen på praktikplattsen) att jag ska jobba från 9-17 och vara i varmkök... varför har de inte sagt deta till mig? har inte jag en talan? min buss går vid 15:50 jag har inget val :@ blä för vuxna som tror att de vet allt och dessutom tror sig veta att ungdommar bara inbillar sig att de vet saker... men vi vet faktiskt när vi inte trivs på ett ställe och hur vi tar oss fram här i världen.... blä på vuxna och blä på världen... nu ska ja ta mig ett glas oboy.....




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards