Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Psycho ♥ - 19 augusti 2008 22:38

Så... då sitter man här igen, känns lite konstigt att ha ett tredje inlägg på samma dag, fast att de andra två var under natten O.o


Iaf, dagen har varit lite konstig... konstig för att det känns lite "fel" att prata i telefon med min pojkvän igen. Det var ju som sagt nästan tre månader sedan man gjorde det sist, och nu så är han plöttsligt borta.... det är som det sägs, "man saknar inte kon förens båset är tomt".

   Idag har vi dessutom äntligen fixat internet här i huset, det har krånglat ett tag nu. Man kunde till exempel inte prata i telefon med de andra telejacken än det första osv. det är alltid något fel på elektroniken i det här huset. Det blir aldrig som de står i manualerna och man mpåste alltid skaffa expert hjälp som oftast inte kan hjälpa dig ändå O.o


Mjo, och så börjar skolan snart.... bläää har inte lust att gå tillbaka till praktikplattsen jag är på, men det är redan bestämt (av min "mentor") att ja ska jobba kvar där i ett år _ _

    Ja gillade bättre det på mitt somamrjobb, där fick jag vara kokerska (laga mat och ha ansvaret, även om det inte är det roligaste) och inte bara göra grönsallad och vara klar efter två timmar, utan jobba hela dagarna och dessutom göra det som ja gillar.... vara kallskänka, alltså den som gör olika sorters sallader, dessingar osv. man får använda sin fantasi och kreativitet.  Inte bara stå och steka fläsk och riva morötter.... har gjort det i ett halvår nu och nu går det faktiskt ganska så fort att riva morötter, kål och göra kålsallad, riva gurka och göra tzatziki och skiva oliver.

Visst nu kanske man är lite orättvis men det är ju det som jag har gjort, och varit i disken... fast att ja inte får var där så är det där som ja känner mig behövd. I köket är jag bara överflödig och ivägen >>


Så nu ska vi inte förutspå min egen död, ja har ju överlevt två år, så varför inte ett till? ^^


Peace bro's

Av Psycho ♥ - 19 augusti 2008 02:25

Hittade detta på en annan sida som jag e på... (hade faktiskt glömt bort det)


Who am I?

Really good question. I have no idea... but... how many actually know who they are?


About me, yes me not you

I'm a really wierd thing.. . no one know anything about me but I know almost eveything about them... scary


Future

Future, yesterday, tomorrow , prehistoric times, now, then, before, after...


Where are you from?

From? my one galax of course! what did you think? Oo!


Have you a sense of humour?

Huh? no... not me I'm the whiny little goblin who hides under you're bed (6)


WEEEIII It seems that I'm one of them who make their one style XD LOL, and a big one too


Min engelska är ju lite sådär men ändå, det är kul^^


Peace, bro's


http://www.tagged.com/mypage.html
Av Psycho ♥ - 19 augusti 2008 02:11

Happ, så sitter man då här och utav ren tristess har man då fixat denna blogg, får se om ja orkar/ hinner hålla denna uppdaterad. Har en liiiiten tendens till att glömma bort saker lite då och då....


Iaf, jag är en tjej på hela 17 höstar som går hotell och restauranglinjen 3 året som kommer nu (äntligen) sedan får vi se hur det artar sig i livet....

Det som mestadels fick mig till att starta denna blogg är för att min pojkvän som reser till England för att plugga i 8 månader ska kunna hänga med lite bättre i vad som händer här hemma. Att prata över telefon är ju stört omöjligt och skype får man en sådan konstig röst i :S


Kolla min helgon förresten, är mestadels där inne... alias: namnet_utan_Q 


Over end out...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards