Alla inlägg den 8 december 2009

Av Psycho ♥ - 8 december 2009 20:42

skrev klart min tredje uppsatts idag, har bara en kvar nu.... puh

   kollade runt lite på faecbook, hittade en massa folk hemmifrån som man kände igen. de varkar ha jättekul, en massa fester (jag är en fest älskare, dock tycker inte min plånbik det samma) men men... de verkar ha kul och här sitter jag med två spelnördar (jonas och hans bror) och pluggar filosofi _ _' kan det blir mycket tråkigare?


aja, jag kom in på lärarhögskolan i alla fall vilket är skönt^^ då vet jag vad jag ska göra till våren i alla fall :p

  åker hem nästa vecka, längtar lite efter att se gamla polare igen och förhoppningsvis kunna festa lite... antagligen inte eftersom jag inte får pengar förens den 23e _ _ trååååk... man minns liksom hur det var i försommras, fester och annat kul... det var så roligt, jag vill ha så kul igen. har inte hafft det på länge nu. hemma fester är så tråkiga, folk blir uppdelade i läger, det bråkas och man märker hur underliga vissa är. sen så har jonas bara en kompis som faktistk kommer hit och det blir ju ingen vild fest precis med två nykterister och bara jag som dricker... en fest på tre pers funkar inte... hoppas att jag får roligare polare till våren, de som jag har nu i skolan vill inte komma hit så det är trist.... aja snart är detta över och så kommer det att bli så skönt^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards