Alla inlägg den 3 december 2009

Av Psycho ♥ - 3 december 2009 20:59

var på föreläsning idag (igen) somnade på första delen (igen) men då kom super duktiga bella och gav mig en monster energidricka, så ja kunde engagera mig i skolan. antar att läraren hade varit lite putt på mig om jag hade sovit mig igenom två av hans föreläsningar i streck.

   sedan så hade ja glömt att vi skulle ha ett semenarium fram till tre, så då fick ja nudlar av bella^^ woho :D så hon blev dagens hjälte.


idag har jag också varit hor jonas farsa, han fyllde år idag så vi var där och gratta honom...


ska se till att bli klar med den andra delen utav fyra nu under helgen hade ja tänkt, så då blir det nog inte så mycket skrivande... vilket det inte är ändå men det har varit så mycket att göra och man vill liksom inte vara bunden till en maskin.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards