Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Psycho ♥ - 4 oktober 2009 00:47

Har just hafft en middag med jonas kompis föräldrar (jag lagade maten) det gick helt ok^^ efterräten blev dock inte så god :/ skar sig tydligen.... jag hade gjort en pannakotta i en 1,5 liters form, vilket inte var en så bra ide >>

   men det gick helt ok ändå...


Vet dock inte riktigt vad det är jag ska hitta på nu... jag är för pigg för att sova och för uttråkad för att vara uppe _ _

   en inneboende har några kompisar över som joans känner som han vill vara social med, men jag tycker att det liksom var den inneboende (låt kalla honom M) som bjöd in dem, och då vill de vara med honom och inte med jonas. Visst att de känner varandra men det betyder inte att de måste umgås emd varandra bara för att vi råkar vara under samma tak O.o han lät oss vara ifred när vi hade bjudningen så jag tycker att det är inte mer än rätt att låta honom vara  själv nu också.

   men det tycker som sagt inte jonas... nu är vi bägge uttråkade till max och vet inte vad vi ska hitta på :/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards