Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2009 20:37

Kollade på ett inlägg som ja skrev för ett år sen, och där var det att ja hade ett nytt "tale sätt" och sa "we're doomed" till allt, nu säger jag "what's the funny part?" så utan man tänker på det så ändrar man sina "talesätt" som man tror att am alltid säger och alltid har sagt ^^

Av Psycho ♥ - 2 oktober 2009 20:15

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5892212.ab


Dagens barn är ju helt sjuka... barn ska inte våldta barn, de ska leka O.o själv visste man ju inte vad det var förens man kom upp i högstadiet.. visst jag är från en liten by kan  man säga men ändå... på min tid tror ja inte att det förekom i något barns tankar över allt i sverie att man skulle göra en gruppvåldtäkt.

   är man 10 så är det alla pussa killar som är spännande, om detta bröjar hända nu.. vart kommer vi då att vara om låt säga 10 år? ska man behöva ha våltäkts skydd på sina barn mot andre barn? måste man införa säkskilda skolor för flickor och pojkar? ska man ha sex undervisning i 3an istället för 8an som det är nu? visst att ha det i 8an är redan lite sent, ungdomamrna har redan lärt sig allt det som lärarna försöker att lära ut. det enda som jag lärde mig då var vart ungdomscentralen låg... men ändå, detta är verkligen skrämmande och jag har bara lust att ge killarna ett bra kok stryk >.< argggggghhhhhh

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards