Direktlänk till inlägg 30 september 2009

stil polisen

Av Psycho ♥ - 30 september 2009 20:05

Har märkt att jag har blivit någon sorts stil polis sen ja började på su O.o alla klär sig så fult O.O jag har aldrig brytt mig om mode förut, men nu när man ser dem så känner jag mig mer moderiktig än dem O.o!? och det är sååå fel

   jag en en tjej från landet, har klätt mig i kill kläder länge eftersom de är bekvämare, men nu som man är i storstan så känns det som att amn liksom typ måste kläa sig lite moderiktigare för att smälta in liksom. men de andra på su är ju helt freakad out, as fula naturmuppar och skira förger.... fel fel fel!

   visst endel är ju helt ok, och ja fattar inte hur de gör det. liksom hur de har tid att se snygga ut, plugga och ta hend om ett hem O.o fattar det inte... jag har knappt tid med att städa, känns som att ja måste göra det varje dag typ för att hålla sanitetsbyrån borta från mig.

   har liksom inte tid till att plugga, har så mycke hushålls arbete att man liksom inte orkar med något annat. sen så kommer det helatiden en massa folk över som man måste passa upp >>


kuggade på tentan förut så det blir inte så kul att läsa på två kurser _ _'

   jag vet att ja e lat och har dåliga vanor från gymnasiet där man knappt behövde plugga och nu så gör jonas det i princip omöjligt för mig att plugga. Han kollar alltid på sina serier på tv, och jag behöver ha tyst för att plugga. Visst ja kan sitta på skolan men inte så länge som skulle behövas eftersom de inte har någon jävla micro >.< så man kan inte värma någon riktig mat utan bara käka mackor, och det kan man inte överleva en hel dag på om man pluggar hårt .... jobbigt...


har funderat på att börja jobba istället, då får vi det bättre ställt ekonomiskt och jag hinner med allt som ja vill/ måste hinna med.. så som städa, diska, laga mat, träna och vara social...

   liksom man passar inte in i den här världen, jag är en arbetsmyra, inte en som sitter och diskuterar saker. ja hör hemma på ett industrigolv. just nu känns det som att jag inte har mer intelligens än till att stå på ett produktionsband _ _

 
 
Ingen bild

S

30 september 2009 20:16

Du kanske skulle lägga lite mindre energi på att kritisera andras kläder och utseenden och bli lite lyckligare på köpet...?

 
Psycho

Psycho

30 september 2009 21:58

Hehe mjo, men man tänker mest på det när man går till och från föreläsningarna. Dessutom så är det roligare^^
90-talisterna är inte mycket bättre än 70-talisterna.. .alltså att vi helst slipper undan det som är jobbigt xP

http://psycho.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards