Alla inlägg den 22 september 2009

Av Psycho ♥ - 22 september 2009 23:06

Har försökt att baka bröd idag (igen) detta är det tredje försöket och brödet är fortfarande oätligt. fattar inte vad ja gör för fel O.o hemma funka det varje gång och man kunde ta ut svängaran rätt så rejält men nu funkar det inte alls... fattar inte vad det är ja gör för fel O.o


första tentan är som sagt gjord, men ja hittar inte resultatet någonstanns inte heller vart det är ja ska vara imorrn. skolan är sämst, verkligne sämst på att ge ut info. de vill ha tråkiga "mys" plugg kvällar och motivera studerandet men ja bryr mig inte om att sitta på något dyrt fik när ja är ledig. ja vill ut på krogen, dricka öl och ha kul. inte sitta och dikutera öivet mening med ett gäng nördar _ _ det är sånnt som får en att vilka tillbaka till grebbesta och på krogen där, där hade man kul i alla fall....

   längtar hem lite grann faktiskt, mest saknar ja min hund som är som min lilla bebis, hon har liksom alltid funnits där och nu så sviker ja henne känns det som ;( kan bara tänka på att nån hemsk dag så kommer morsan att ringa och säga att hon är död, då kommer ja att ta första färdmedel hem för att klappa henne en sista gång. det får gå om ja missar skolan, allt för min lilla wåffla :)

   ne men det ska nog gå, som sagt ja har lite hemlängtan... men ja vet inte hur ja ska göra alla nöjda liksom, jonas älskar att bo här och ja vill inte göra honom ledssen och ja vill hem för att inte göra mina föräldrar ledssna :/ det är svårt att göra alla nöjda....


känner mig lite nere... fet och värdelös....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards