Direktlänk till inlägg 28 september 2009

dags att byta jacka

Av Psycho ♥ - 28 september 2009 23:11

Märkte i morse att det var dags att ta fram den gamla hederliga vinterjackan igen, var kallt som f-n och där gick ja naiv med tron "solen skiner ju" _ _ dumma dumma mig. Frös som en hund hela dan >> sen så verkar det vara något fel på ventilationen på su, det är kallare inomhus än utomhus O.o det är konstigt tycker jag. hemma brukar det vara tvärt om, men i sthlm kanske det inte är så xP

   det som jag tycker är irriterande på tal om ventilation är att vårat rum i lägenheten inte har någon ventilation what so ever, det är as varmt och kvavt jämt. det har gåt bra då man har kunnat öppna ett fönster, men ja bävar för hur vintern kommer att bli, då man inte kan öppna fönster längre :S det kommer att bli som en bakugn. jonas kommer att bli nöjd i alla fall xP han älskar värme och jag hatar den, vet inte riktigt varför men på senare år så tål jag bara inte värme, jag tappar humöret på rekordfart. känner mig liksom instängd och ännu varmare och får liksom panik, vilket resulterar i att man blir arg... inte bra :/ kanske har kommit in i klimakteriet nååågra år tidigare xD hehe


ne men det ordnar sig väll, för helt enkelt försöka tygla sig... har märkt hur mycket jag hatar att det bor andra människor i min lägenhet >> gillar det inte alls, är liksom inte van vid att klä på sig när man går upp ( alltså byter från pjamas till vanliga kläder) utan ja e liksom van vid att bara gå till toan och byta om där. men det går ju inte nu när man har inneboende. visst den ena är en tjej så det gör inte så mycket, och den andra killen är sällan här så det gör inte så mycket. men det är liksom att städa upp efter dem, vara som en extra morsa som tjatar. det är inte kul :/ jag är trött på att städa och speciellt är det äckligt att städa upp andras hår osv.  :S bläh


men man vänjer sig väll, ser en massa gravida runt nu, och en massa böcker + tidningar om graviditet. det skulle va kul med en unge om man bara kunde få det söta, inte skrikiga bråkiga och bajsiga... eller tja, bajset kan man ju faktiskt stå ut med, men inte uppkäftheten som det flesta ungar har >.< eller att de skriker och man kan inte få tyst på dem. de kan väll stanna i den där lilla hjälplösa stadiet där man känner sig behövd :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards