Alla inlägg den 26 januari 2011

msn

Av Psycho ♥ - 26 januari 2011 23:00

jag är smått uttråkad... sitter i soffan och kollar på morden i midsomer, den är bra men jag kollar inte så noga. satt tills aldeles nyss och typ chattade över fb och hade en diskussion om varför 80- talisterna och neråt fortfarande använder msn när 90 och uppåt inte för det. jag har ingen på msn som är online någonsin,...eller jo, en... för några år den var det över 100 liiite skillnad, sedan så funderade vi på var kan alla ha tagit vägen? jag tänkte att alla i min åldersgrupp har vuxit upp och har inte tid för msn längre, eller så är alla på fb. men Facebooks chat är helt värdelös så jag fattar inte var alla har snabba och korta/långa konversationer längre, skype är det ju ingen som har förutom de i andra länder Oo så var e alla? vad har jag missat? var är the happening? eller måste jag helt enkelt inse att alla nätter man spenderade över msn endast är och förblir ett minne? känns lite jobbigt faktiskt för det var en underbar tid^^ man hade en massa folk över msn igång samtidigt plus helgon och åtminstonne två till fyra på mobilen, då kände man sig poppulär och mådde bra^^ saknar det lite... men men, så är det väll att växa upp.. livet blir tråkigt och ensamt :/

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards