Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

har inte hunnit

Av Psycho ♥ - 9 juli 2009 21:03

har inte hunnit skriva efter ja har kommit hem efter arvika festivalen, det var varmt som satan där.... man vaknade vid 8 av syrebrist och sen så kunde man inte hitta skugga någon stanns :( jobbigt.. man blir ju tyvärr så jävla grinig när det är varmt och man inte kan svalka sig någon stanns >> jobbigt var det iaf men kul, dokc fick man ju inte in den riktiga festivalkänslan eftersom det var så varmt så orkade man inte hejja, ropa eler hoppa.. man orka inget alls _ _ blä väder var det, men det varvades med riktiga åskväder så man fick lite av allt under den veckan ^^

   men konsärerna var kul, dock är det svårt nu när man har kommit hem igen att komma ihåg vilka som var bra >> alltså vilka som man ska ladda ner xP

  jonas tjatar om att ja ska skriva hur underbar han är ja gör väll det nu då, så nu så var det gjort han är underbar >>

   sen funderar man på att dra ut på krogen på fre.... hmm får se... har ju inte så mycket pengar jvar men sprit e ju gott xP


Har kommit in på en filosofi och lingvistiklinje på sthlm universitet också... funderar bara nu vad man kan bli på det :/ alla gav "tippset" att välja det som man ansåg vad kul, men nu så lär ja ju inte få något jobb på det _ _ dåååååååååååligt


en polare vill till liseberg också, får se när man har tid... ja tycker det är svårt att ta sig tid att skriva här xP det är jobbigt när alla jobbar olika tider och ingen kan på samma dag, man träffar inte nån på hela sommaren pga det _ _ jobbigt..... fast ja har ju två lediga veckor i aug som ja kan träffa fok.. fast ja vill följa med jonar upp till luleå då.. men det blir nog inget med det, han verkar inte så sugen på att ha mig med dit xP


får se vad som händer... nu är det 5 veckors hårdslit kvar och sen så slipper ja äntligen att vara i kök ^^ äntligen så kan man ha armband, man kan ha långa fina naglar och man kan ha nagellack^^ man kan äntligen få va tjej :P woho :D


fy fan va det är varmt, jonas har hafft igång tv'n och wii't i 4 dar nu så rummet är som alltid när han är med en tryckkammare som ja bara inte kan stå ut med, fattar inte hur han står ut eftersom det är så jävla varmt och man vill ju bara bort där ifrån O.o det finns ju inget syre liksom Oo! ahhhhhh ne nu ska ja ta en kall dusch och låta han hålla på me sina löjliga spel, vilka ja lär få stå ut med ett jävla bra tag till >>


hoppas attt det blir bättre när man flyttar ihop... han är ju faktiskt gullig ibland >> när han kan slita sig från sina spel xP moahahahha

   det kommer antagligen att bli så, han längtar mycke verkar det som, ja tänker mer praktiskt så han får stå för de glada^^ mig gillar honom även om han inte fattar det _ _'

   de kommer nog att bli bra, de tar bara lite tid att komma igång med allt och få ordning på det mesta. men ja gillar honom ju även om han har sina fel, men ja har ju ännu fler så det ska vi inte tala om xP hehe ne men de ska nog bli bra, vi gillar ju varandre så de kan ju inte gå så där jätte fel eller hur? mig gillar honom väldigt mycket^^


ska även tacka de trogna som har kollat på sidan fast att ja inte har skrivit^^ ge er själva en klapp på axeln ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho ♥ - 2 december 2012 01:31

varför säger jonas alltid att den nya datan är min, men det är han som snvänder den mest och har lämnat "his stamp" på den så att säga... full med skit, långsam, aldrig laddad och kletig/smuttsig.... inget av det som jag hade gjort om det hade varit ...

Av Psycho ♥ - 4 november 2012 17:43

Nu har jag inte haft tid att skriva, eller snarare. Jag har inte tagit mig tid, jag tänker alltid att "det här ska jag skriva" men det blir ju inte av.    nu har jag äntligen haft en ledig helg, verkligen välbehövligt känner jag. har inte gjort någ...

Av Psycho ♥ - 25 september 2012 21:23

Nu helgen har jag varit hemma hos mina föräldrar på västkusten. De hade öppet hus förbåda fyller 50 nu i år :) och när jag ändå var där så passade jag på och hämtade ut min nya fååån :D wiiii älskar den ...

Av Psycho ♥ - 19 september 2012 22:11

Idag har jag träffat en gammal klasskompis som har fått barn, ne mycket tyst och snäll lite pojke. Han är bara två månader, men han lät oss ändå hålla honom och sa inte ett knyst, förutom när han blev lite hungrig började han gny lite. Inte mycket me...

Av Psycho ♥ - 17 september 2012 22:47

Jag skulle vilja ha nya skor.... vill nästan alltid ha nya skor och handväskor, men har aldrig pengar och jag kan inte gå i högklackat :( fattar inte hur folk gör, får de inte ont i fötterna?!!!  jag kan knappt gå en kväll i dem utan att få skavsår o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket färdsätt föredrar du?
 Bil
 Pendeltåg
 Långdistanståg
 Taxi
 Flyg
 Cykel
 Häst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards